Velkommen til vores kursusportal

Opkvalificering på fleksible vilkår

Kurser på deltid

Vil du gerne udvikle dine kompetencer og styrke din karriere?

Så er TietgenSkolen det rette sted for dig. På TietgenSkolen kan du udvikle dine kompetencer og styrke din karriere med en efteruddannelse på deltid, der passer til dig og din situation. Det gælder både, hvis du er ledig, fleksjobber eller i job.

På TietgenSkolen får du livslang læring og uddannelse helt tæt på erhvervslivet. Du kan vælge mellem et bredt udvalg af kurser inden for forskellige fagområder og niveauer.

Rikke-Filstrup-removebg
open-book-white-ikon
40+ kurser
på fleksible vilkår
Vejviser-hvid_ikon_100x100
Brug for hjælp?
Vi hjælper dig med dit forløb
Ikon
Følg med udviklingen
Opdatér din viden og kompetencer
Mus-hvid_ikon_100x100
Individuelle forløb
Undervisning når du kan
tine_deltid
Uddannelse på deltid

Deltidskurser for alle

På TietgenSkolen tilbyder vi over 40 kurser indenfor spændende områder som for eksempel regnskab, sociale medier eller Microsoft 365.

Du kan selv plukke og sammensætte lige netop de kurser, som matcher dit behov for opkvalificering og tage kurserne på fleksibel vilkår, som passer dig. Du kan for eksempel tage vores AMU-kurser som halve dage enten formiddag eller eftermiddag og det antal gange om ugen som passer dig.

Vi hjælper dig med at afklare dine efteruddannelsesmuligheder ud fra din erhvervserfaring og din uddannelsesbaggrund. Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker for fremtiden og vi undersøger de konkrete efteruddannelsesmuligheder for en fleksibel uddannelse der er målrettet dine behov. Vi tilbyder uddannelse inden for kontor, handel og detail.

Undervisningsmuligheder
Typer af undervisningsmuligheder
En kort introduktion til de undervisningsmuligheder, vi udbyder. Du vælger selv, hvilken type undervisning, der passer bedst til dig og dine behov.
Åbent Værkstedarrow

Hos TietgenSkolen tilbyder vi kurser i åbent værksted, hvor du kan udvikle dine kompetencer i et fleksibelt og inspirerende læringsmiljø. Du vælger selv, hvilket kursus du vil følge, og du arbejder med det i dit eget tempo. Der er altid en underviser tilstede, som du kan spørge om hjælp, hvis du er kørt fast.

Online arrow

Vi tilbyder kurser online, hvor du arbejder selvstændigt med opgaver. Det betyder, at du selv vælger, hvornår og hvor du vil lære. Du får adgang til en online læringsplatform, hvor du kan dykke ned i spændende teori, løse udfordrende opgaver, se inspirerende videoer og teste din viden med quizzer.

Tatoo-girl_16-9
Til fleksjobberen

Er du fleksjobber?

Hos TietgenSkolen har vi mange spændende kurser, som passer til dig, der er i fleksjob.

Du kan vælge mellem forskellige fagområder og niveauer, og du kan lære i dit eget tempo. Du kan enten tage kurserne online, når det passer dig, eller komme i vores åbne værksted, hvor du kan møde andre kursister. Du kan f.eks. vælge kurser som SoMe-hajen, Excelhajen, Wordhajen og mange andre, som er vist herunder.

Hvis du er i tvivl om, hvilket kursus der er bedst for dig, kan du altid kontakte vores vejleder, som kan rådgive dig ud fra dine ønsker og behov.

Kontakt Lisbeth Junker Mathiassen på ljma@tietgen.dk og hør mere om dine muligheder for kurser som fleksjobber.

Se alle vores kurser på deltid

Couple dating in coffee shop

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bliv opdateret på de nyeste kurser. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil du modtage regelmæssige opdateringer om efteruddannelse og kurser direkte i din indbakke. Du behøver ikke at bekymre dig om at tjekke forskellige hjemmesider eller sociale medieprofiler for at holde dig opdateret. Det sørger vi for dig!