Salgskurser

Kurser i digitalt salg eller salgstræning

Bliv styrket i dit møde med kunderne og det direkte salg eller bliv klogere på hvordan du kan sælge dine produkter online via din hjemmeside, Facebook eller Google.

vores-samarbejde
Digitalt salg
Personligt salg
Salgstræning
Konflikthåndtering
clay-banks-Ox6SW103KtM-unsplash
Salgskurser

Få en bred værktøjskasse til alle aspekter af salg

Salg optræder i mange arbejdssituationer. Derfor kan salgskurser indeholde mange forskellige elementer. Det hele afhænger af hvad dit fokus er. Du kan have fuld fokus på online salg enten via sociale medier eller på Google.

Hvis dit forkus er på online salg så kunne relevante kurser omhandle markedsføring på sociale medier, vedligeholdelse af en hjemmeside med webshop eller hvordan din virksomhed bliver fundet på Google.

Hvis du arbejder med personligt salg - altså salg, hvor du har personlig kontakt telefonisk eller face-to-face - så kunne kurser om salgsteknik, forhandlingsteknik, lytte- og spørgeteknik, salgspsykologi og kropssprog være mere relevant for dig.

linkedin-sales-navigator-S7qx–tDxAA-unsplash

Styrk dit salgstalent

Vi har sammensat et attraktivt kursusforløb til dig, der gerne vil styrke dine kompetencer indenfor salg. Kurset har vi valgt at kalde 'Styrk dit salgstalent'. På forløbet introduceres du til salg og salgets forskellige faser; indledning, forhandling, aflsutning samt efterservice og reklamationer. Og du introduceres til salgspsykologi, kropssprog og konflikthåndtering.

Indhold på 'Styrk dit salgstalent'

• Salgets faser; indledning, forhandling, afslutning samt efterservice og reklamationer
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Salgspsykologi