Bliv styrket i dit møde med kunderne og i dit arbejde med salg – uanset om det foregår personligt eller online. På et salgskursus kan du blive klogere på, hvordan du præsenterer dine produkter eller ydelser på en måde, der skaber interesse og tillid hos kunden. Kurserne kan også give dig en bedre forståelse for de mange faktorer, der påvirker et salg, både i samtalen med kunden og i den digitale kunderejse.
Salg optræder i mange arbejdssituationer. Derfor kan salgskurser indeholde mange forskellige elementer. Det hele afhænger af hvad dit fokus er. Du kan have fuld fokus på online salg enten via sociale medier eller på Google.
Hvis dit forkus er på online salg så kunne relevante kurser omhandle markedsføring på sociale medier, vedligeholdelse af en hjemmeside med webshop eller hvordan din virksomhed bliver fundet på Google.
Hvis du arbejder med personligt salg - altså salg, hvor du har personlig kontakt telefonisk eller face-to-face - så kunne kurser om salgsteknik, forhandlingsteknik, lytte- og spørgeteknik, salgspsykologi og kropssprog være mere relevant for dig.