Telefon- og kundeservice på tysk
Telefon og kundeservice på tysk er tyskundervisning for dig, som er receptionist, salgskoordinator, hotline-medarbejder, back office medarbejder eller lignende.
For dig som
- kan tale og forstå tysk på basalt niveau og kan bruge sproget aktivt i arbejdssituationer.
- har kendskab til og praktisk erfaring med at udføre bl.a. korrespondance og kundebetjening.
Du bliver bedre til
- at tale tysk med en større sproglig selvtillid.
- at bruge høflig og korrekt tysk tiltale.
Indhold
På kurset ‘Telefon- og kundeservice på tysk’ lærer du at anvende mundtligt tysk i typiske og basale situationer, så du bliver i stand til at udføre dine daglige arbejdsfunktioner og bruge sproget mere spontant. Du arbejder med relevante fagudtryk og grammatik primært i forhold til hurtig og direkte kommunikation med kunder, leverandører eller kolleger.
Mød din underviser
Roy Sørensen er uddannet cand. mag., og har en pd i erhvervspædagogik. Han har været tilknyttet TietgenSkolen som underviser de sidste 18 år, hvoraf de 15 år har været en fast stilling. Roy underviser bl.a. i engelsk, tysk, skriftlig og mundtlig kommunikation og Intensive Danish for Foreigners. Roy har i alt 25 års undervisningserfaring og har tidligere bl.a. arbejdet som koordinator og underviser i et privat konsulentfirma, inden han blev ansat på TietgenSkolen.
Roy Sørensen