Salg med kunden i fokus
På dette kursusforløb lærer du at arbejde med salg med udgangspunkt i de kunder, du skal sælge dit produkt eller din ydelse til. Vi introducerer dig til forskellige salgsteknikker og giver dig værktøjer, der kan hjælpe dig med at identificere kundetyper, så du kan virke overbevisende og professionel i dit salg.
Priser
AMU-pris: 832 kr.
Pris: 2.659,80 kr.
For dig som
- er nuværende eller kommende salgs-, service- eller frontmedarbejder.
- gerne vil blive klogere på god kundekontakt og kundepleje.
Du bliver bedre til
- at tilpasse kommunikationen til forskellige persontyper.
- at afdække kundens behov og motiver.
- bruge din viden om kundens profil og behov til at skabe mersalg.
Indhold
Kursusforløbet ‘Salg med kunden i fokus’ udstyrer dig med en række værktøjer og metoder til at give kunden en god oplevelse gennem hele salgsprocessen. Du bliver klogere på god kundekontakt og kundepleje både før under og efter et salg.
Kursusforløbet består af fire undervisningsdage fordelt på to moduler.
Modul 1: Grundlæggende salgsteknik (2 dage)
- Kundekontakt i en salgssituation
- Afdækning af kundens behov og motiver
- Identifikation af kundetyper
Modul 2: Efterservice og mersalg (2 dage)
- Eftersalg og klagebehandling
- Betydningen af god service
- Anvendelse af kundetyper og -behov til mersalg
Forløbet foregår via vores online læringsplatform, hvor underviseren har lagt en plan for indholdet på de enkelte moduler. Her arbejder du med opgaver, videoer, quizzer, refleksion, tekst og egne tekster og får adgang til fælles konferenceundervisning med underviseren og kursets andre deltagere.
Forløbet udbydes i samarbejde med Tradium og EUC Nordvest.