Kundeservice i turist- og rejsebranchen
På kurset 'Kundeservice i turist- og rejsebranchen' lærer du vigtigheden af det gode værtskab. Du lærer hvordan du yder en god kundeservice, så du skaber loyalitet overfor dine gæster og besøgende, og øger muligheden for at de kommer igen.
Priser
AMU-pris: 416 kr.
Pris: 1.311,60 kr.
For dig som
- arbejder inden for turist-, rejse- eller oplevelsesbranchen, som har lidt eller nogen erfaringer med service. Du kan fx være ansat hos et turistbureau og have daglig kundekontakt, eller du kan være ansat på en campingplads eller et vandrehjem, hvor du er den første person nye gæster møder.
- brænder for at give dine gæster/besøgende en god og ordentlig service.
Du bliver bedre til
- at yde en god service til dine gæster/besøgende både telefonisk, online og face-to-face.
- at håndtere forskellige kundetyper og kulturer, samt at indgå i god og konstruktiv dialog med de forskellige.
Indhold
På kurset ‘Kundeservice i turist- og oplevelsesbranchen’ lærer du at håndtere de enkelte kundetyper, og håndtere eventuelle opståede konflikter samt yde en kulturdifferentieret service under hensyn til de særlige forhold i turist- og rejsebranchen. På kurset får du råd til, hvordan du kan skabe en god helhedsoplevelse for alle dine gæster uanset kultur og kundetype.
Du bliver klogere på godt værtskab og at skabe den gode oplevelse for dine gæster, så de får en god oplevelse.
Kurset udbydes i samarbejde med Aalborg Handelsskole og Roskilde Handelsskole.