Konflikthåndtering for salgsmedarbejdere
Lær at håndtere vanskelige situationer og kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering.
Startdato - Klasseundervisning
12. maj 2025
3. dec. 2025
Sted
Rugårdsvej 286
5210 Odense NV
Priser
AMU-pris: 208 kr.
Pris: 789,95 kr.
For dig som
- arbejder med kundekontakt eller sidder i front hos en virksomhed. Kurset er også relevant for dig, der ikke er salgsmedarbejder.
- har brug for redskaber til at nedskalere eller helt undgå konflikter.
Du bliver bedre til
- at forhandle og argumentere i diskussioner og få din pointe frem.
- at aflæse kropssprog og afkode forskellige kundetyper og ikke mindst at arbejde med de hindringer, der kan påvirke dit salg negativt.
- at tackle ubehagelige eller konfronterende situationer med kunder, forhandlingspartnere, samarbejdspartnere alle andre.
Indhold
På dette kursus lærer du, hvordan du håndterer problematiske situationer eller kunder i din hverdag. Du får kendskab til kropssproget og dets betydning for kommunikationen, og du lærer at genkende forskellige kundetyper og hvordan, de skal tackles i forhold til god kundeservice.
På kurset i konflikthåndtering arbejder du også med assertiv kommunikation, hvor du lærer at udtrykke dig klart og tydeligt, og skabe respekt om dig selv uden, at du krænker andre. Med assertiv kommunikation får du kendskab til en række værktøjer, der hjælper dig med at kommunikere dine holdninger og meninger tydeligt med respekt for dig selv og andre. Kort sagt lærer du at stå ved dig selv og få tingene sagt på en god og saglig måde.
Undervisningsdage
Kursusstart: 12. maj. 2025
1 dag
Dato
Tidspunkt
Undervisningsform
12. maj. 2025
08:00-15:25
Klasseundervisning
Kursusstart: 3. dec. 2025
1 dag
Dato
Tidspunkt
Undervisningsform
3. dec. 2025
08:00-15:25
Klasseundervisning