Strategisk uddannelsesplanlægning

Skal vi skabe vækst sammen?

På TietgenSkolen har vi over 50 års erfaring med strategisk uddannelsesplanlægning. Strategisk uddannelsesplanlægning er et samarbejde mellem vores konsulenter og din virksomhedens ledelse. Sammen skræddersyr vi kursusforløb til dine medarbejdere med udgangspunkt i din virksomheds mål og strategi for fremtiden.

Anders med laptop_web22-removebg
working-ikon
Nyeste viden
til din virksomhed
Engineering ikon
Stå stærkere i
konkurrencen om kunderne
skærm ikon
Fasthold og motivér
dine medarbejdere
money-bag-white-ikon
Skab vækst
i din virksomhed
Trang_SoMe-webmedarbejder2022_web22
Lad os skabe succes sammen

Processen for det gode samarbejde

• 1.
    Afklaring af behov
    I virksomheden laver vi forskellige aktiviteter for at afklare behovet for efteruddannelse fx med MUS-samtaler, kompetenceudviklingsprofiler og andet.
  • 2.
    Planlægning af aktiviteter
    Sammen med ledelsen sætter vi nogle mål for efteruddannelsen og skræddersyr derefter et eller flere forløb til udvalgte eller alle medarbejdere.
  • 3.
    Praktisk gennemførsel
    Vi finder en underviser, som typisk underviser medarbejderne hos dig ude i din virksomhed.
  • 4.
    Opfølgning
    Vi laver en vurdering og følger op på forløbet. Ofte vil der være behov for videreuddannelse eller uddannelse af andre medarbejdere.
  • 5.
    Inspiration
    Kan vi med udgangspunkt i det afviklede forløb videreudvikle andre forløb i virksomheden.

Hør vores samarbejdspartnere fortælle

Claus Petersen_ByGrowers2022_web22

Som virksomhed vil vi gerne hjælpe vores udenlandske medarbejdere med at blive endnu bedre til dansk og forstå det danske arbejdsmarked. Derfor er vi som virksomhed glade for at vi kan bidrage med noget godt.

Claus Petersen, administrerende direktør for ByGrowers

Jeppe Majgaard_OnlinePlus2019_web22

Det var vigtigt for mig, at vi ikke havde en hel ledergruppe, der var væk fra arbejdet i 14 dage i træk. Derfor blev vores forløb bygget op i moduler på 2-3 dage. Vores medarbejdere har rykket sig - vores kunder kan mærke det og vi kan mærke det.

Jeppe Majgaard, CEO hos OnlinePlus

Anett Madsen_PKM_Leankursus_2020 (2)_web22

Jeg er både ydmyg og stolt over mine medarbejdere når jeg ser resultatet af deres Lean-kursus. De er blevet løsningsorienteret på en helt anden måde end før. Forløbet og samarbejdet med TietgenSkolen har været så stor en succes, at vi tilbyder det til alle vores medarbejdere.

Anett Madsen, administrerende direktør for Gartneriet PKM

ByGrowers_gartneriarbejde_video_jan22_web22
Hvorfor efteruddannelse?

Derfor skal du tænke efteruddannelse ind i lavsæsoner

I nogle brancher har man rigtig travlt på nogle tidspunkter af året og mindre travlt på andre. I lavsæsonen kan det give rigtig god mening for dig og din virksomhed at kigge på mulighederne for efteruddannelse. På TietgenSkolen har vi stor succes med at afvikle uddannelsesforløb i lavsæsonen.

• piggy-bank-ikon
    Lav deltagerbetaling
    Vi kan sammensætte et AMU-forløb, hvor ufaglærte og faglærte medarbejdere deltager til lav takst.
  • open-book-ikon
    Tilskud fra kompetencefonde
    Som virksomhed kan du at undersøge om du gennem din brancheorganisation kan modtage tilskud til efteruddannelse.
  • working-ikon
    Gratis FVU-dansk og FVU-matematik
    Har du medarbejdere, som har svært ved grundlæggende dansk, matematik, engelsk eller it, kan de deltage gratis på et opkvalificerende FVU-kursus.
Couple dating in coffee shop

Book møde om efteruddannelse ved produktionsnedgang

Vi har stor succes med at skræddersy forløb til virksomheder med produktionsnedgang. Så i stedet for at afskedige medarbejdere, har vi kunne tilbyde dem opkvalificering med stor succes.

Skal vi drikke en kop kaffe?
    Synes du efteruddannelse og strategisk uddannelsesplanlægning er et spændende område at arbejde med, så kontakt vores chefkonsulent Thomas Bystrup-Kjær. Udfyld dine oplysninger i kontaktformularen her, så tager vi et uforpligtende møde og kigger på din fremtid.
    ThomasBystrup-Kjaer_med-kop_2022_800x800-removebg