E-markedsføring
Lær at lave annoncer på Facebook og Instagram, og lær at vurdere din indsats efterfølgende i forhold til visninger, websitebesøg og value for money.
Startdato - Blended learning
21. feb. 2024
16. sep. 2024
Sted
Rugårdsvej 286
5210 Odense NV
Start når du vil
Som onlinekursus
Priser
AMU-pris: 268 kr.
Pris: 1.268,90 kr.
For dig som
- vil være en haj til digital annoncering – særlig annoncering på sociale medier som Facebook og Instagram.
- arbejder eller gerne vil arbejde med sociale medier professionelt og mangler viden om, hvordan man annoncerer online.
- interesserer dig for online salg og markedsføring på sociale medier
Du bliver bedre til
- at planlægge og afvikle kampagner og annoncer på sociale medier som Facebook og Instagram
- at udarbejde reklamemateriale med budskab og billede til enkle onlinekampagner
- at komme med indholdsforlag og idéer til virksomhedens markedsføringsplan
Indhold
På ‘E-markedsføring’ kommer du hele vejen omkring digital annoncering på sociale medier. Du bliver klogere på referral vs. affiliate marketing, på online markedsføringsplatforme, og på arbejdet med planlægning og eksekvering af online markedsføringskampagner generelt. Vores underviser tager dig igennem processen fra du får en god idé til du har en aktuel kampagne, som du kan opsætte og lancere til udvalgte kunder på fx sociale medier som Facebook eller Instagram. Du lærer også hvordan du skal afrapportere og analysere resultaterne af din kampagne ud fra rækkevidde, klik til website og value for money.
Undervisningsdage
Kursusstart: 21. feb. 2024
2 dage
Dato
Tidspunkt
Undervisningsform
21. feb. 2024
08:00-15:25
Blended learning
22. feb. 2024
08:00-15:25
Blended learning
Kursusstart: 16. sep. 2024
2 dage
Dato
Tidspunkt
Undervisningsform
16. sep. 2024
08:00-15:25
Klasseundervisning
17. sep. 2024
08:00-15:25
Klasseundervisning
Kursusperiode 5. aug. 2024 - 19. dec. 2024
På Online kan du droppe ind og deltage mandag-torsdag 8-15.30 i perioden.