Premium

Premium kurser

Premium kurser er for dig, der gerne vil have et skræddersyet kursus, der passer til dit behov. Det kan være et kursus inden for et bestemt fagområde, en bestemt kompetence eller en bestemt målgruppe.

Premium kurser er ikke bundet af faste rammer eller bekendtgørelser, men målrettes dit behov som kunde. Du får altså et kursus, der i høj grad tilpasses din situation og dine ønsker.

Rikke_Hansen_SoMe-webmedarbejder2022_web22-removebg
COLOURBOX52625508
Kursister

Hvem er Premium kurser rettet mod?

Premium kurser er rettet mod alle. Det kan være virksomheder, organisationer, foreninger eller enkeltpersoner. Det er for dig, der gerne vil have en mere intensiv og personlig undervisning, hvor du får mere feedback og sparring.

Hvis du har behov for at få planlagt og gennemført et virksomhedstilpasset kursus ligger det - ganske som de åbne Premium kurser - i regi af IDV (Indtægtsdækket Virksomhed). I så fald kan skolen i samarbejde med dig og din virksomhed aftale indhold, pris og rammer for et målrettet kursus. Kontakt os gerne, så vi i fællesskab kan finde en løsning, der tilgodeser dine og dine kollegers behov for opkvalificering.

Design uden navn (14)
Undervisningen

Hvordan foregår undervisningen på Premium kurser?

Undervisningen på Premium kurser foregår med få deltagere, typisk 4-10, hvilket giver en mere intensiv undervisning. Med få deltagere er der mulighed for i højere grad at tilfredsstille den enkelte deltagers behov og undervise mere praksisnært for den enkelte. Undervisningen foregår normalt fra kl. 08.30-15.30.

Underviseren er en erfaren og kompetent fagperson, der har viden og erfaring inden for det specifikke kursus, der er udbudt. Underviseren vil bruge forskellige metoder og værktøjer til at skabe en aktiv og engagerende læring, hvor du får mulighed for at afprøve og reflektere over det lærte.

Et Premium kursus inkluderer både undervisningsmateriale og fuld forplejning.

eksamen_1200x1200
Pris på kursus

Hvad koster et Premium kursus?

Da vi ikke modtager nogen statslig støtte (ligesom ved AMU), fastlægger vi selv prisen for vores Premium kurser. Det betyder, at vores priser på Premium kurser er højere end prisen på nogle af vores andre kurser.

Vi garanterer dig en professionel og engageret underviser, et godt læringsmiljø og praksisnær undervisning. Desværre kan du ikke få nogen form for løntabsgodtgørelse, hvis du tilmelder dig et af vores Premium kurser. Det gælder både VEU, SU og andre ordninger.

tran-mau-unsplash_1200x1200
Vores Premium kurser

Kan du ikke finde et kursus, der passer til dig?

Vi udvikler Premium kurser i tæt dialog med dig som kunde. Vi har stor fleksibilitet i at udbyde kurser, der imødekommer dine behov og ønsker.

Vi tilbyder også Premium kurser som et alternativ eller et supplement til AMU, hvis du gerne vil have et kursus, der er mere intensivt og skræddersyet. Vi har et stort udvalg af Premium kurser inden for forskellige fagområder og kompetencer, som du kan se på vores hjemmeside.

FAQ om premium
Få svar på dine spørgsmål om Premium kurser
Find svar på dine spørgsmål om Premium kurser. Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte en af vores kursussekretærer.
Hvad er et Premium kursus?arrow

Et Premium kursus er et skræddersyet kursus, der passer til dit behov. Du får et intensivt kursus med et lille hold på 4-10 deltagere, hvor der er stor mulighed for at påvirke indholdet og retningen af undervisningen.

Hvem kan deltage på et Premium kursus?arrow

Premium kurser er designet til at imødekomme behovene hos enhver, der ønsker at forbedre sine kompetencer og viden. Det kan være virksomheder, organisationer, foreninger eller enkeltpersoner. Uanset om du har et konkret mål, en svær opgave eller et stort talent, som du vil udnytte, kan Premium kurser hjælpe dig med at nå dit fulde potentiale.

Hvis du har behov for at få planlagt og gennemført et virksomhedstilpasset kursus, ligger det - ganske som de åbne Premium kurser - i regi af IDV (Indtægtsdækket Virksomhed). I så fald kan skolen i samarbejde med dig og din virksomhed aftale indhold, pris og rammer for et målrettet kursus.

Hvordan foregår undervisningen?arrow

Undervisningen foregår normalt fra kl. 08.30-15.30 i vores lokaler på Rugårdsvej 286, Odense NV.

Et premium kursus inkluderer både undervisningsmateriale og fuld forplejning.

Hvordan tilmelder du dig?arrow

Du kan tilmelde dig vores kurser via vores hjemmeside. Her finder du det ønskede kursus, hvor der i højre side vil være en tilmeldingsknap.

Kan du få tilskud til Premium kurser?arrow

Der er ingen muligheder for at få VEU, SU eller lignende løntabsgodtgørelse som deltager på Premium kurser.

Hvad koster et Premium kursus? arrow

Da vi ikke modtager nogen statslig støtte (ligesom ved AMU), fastlægger vi selv prisen for vores premium kurser.

Find prisen på Premium kurset på vores hjemmeside eller kontakt os og hør nærmere.

8301-removebg

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bliv opdateret på de nyeste kurser. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil du modtage regelmæssige opdateringer om efteruddannelse og kurser direkte i din indbakke. Du behøver ikke at bekymre dig om at tjekke forskellige hjemmesider eller sociale medieprofiler for at holde dig opdateret. Det klarer vi for dig!